8 dagar kvar..

..på jobbet, och sen slutar jag. Skall bli skönt att få ha lite ledigt, men det skulle ju vara kiva att få mer pengar. Sen börjar mina problem. Jag sku vila flytta till Åbo, idag var jag och kollade på internet på Åbo Akademis öppna uni och det visade sig att det inte kommer att gå någon introduktions kurs till psykologi i Åbo, endast en nätkurs. Och problemet med den är att den börjar först i november. Jag sku ju kuna flytta till Åbo och gå nån annan kurs vid öppna uni och sen läsa hemma när nätkursen börjar. Men det känns ju lixom lite onödigt, lika bra sku jag ju kuna läsa hemifrån. Problem. Har en vecka på mig att bestämma mig vad jag skall göra, sen börjar anmälningarna. Tills dess skall jag ha listat ut vad jag skall göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0