De växer så fort

Jag har en lilla syster som är nio år yngre än mig. Före jag flyttade till Bryssel var hon ännu en liten, liten flicka men när jag kom hem hade hon förvandlats till en tonåring. Som var intresserad av kläder, smink och musik. Igår kom mamma och Lina (så heter min syster) upp från Padva var vi har vår sommarstuga och så berättade mamma att Lina har blivit intresserad av pojkar. Hon hade berättat åt mamma att hon tycker om en pojke och att samma pojke tycker om henne. Nu till det chokerande i historien... pojken är 16 år! Min syster fyller 13 imorgon!! Vad håller på att hända med världen?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ojojojdå.. Men
du jag är 16 och min man är 23.. Det är aningen ehr.. värre? Men you know, jag brukar säga att han är ca 7 år yngre i sinnet så jag tänker faktist väldigt sällan på vår åldersskilnad.. Fast ändå, förstår vad du menar!

2007-08-08 @ 14:34:56
Postat av: från Flörtis.

Lustig historia hördu.

2008-04-09 @ 15:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0