Närvös

"Today is great for decision making, though you're going to need to trust your gut."
Så stod det i mitt horoskåp idag, men jag är för det skit närvös. För att jag skall gå till frissan! Har aldrig förrut varit närvös för att jag skulle gå till frissan förrut, men nu är jag. Har för länge sedan bestämt mig för att färga håret blont, och idag har den dagen kommit då jag faktiskt skall göra det också. Shit. Blir det bra? Eller kommer jag att måsta gå med mössa på resten av sommaren? Ahh, skall sluta tänka nu.
Skrev även e-post till pappan i den brittiska familjen idag och frågade när de tror att de har bestämt sig, och nu börjar jag vara smått paranoid att jag formulerade mig dumt och därför inte kommar att få jobbet. Jag har en osäker dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0