Trevliga saker händer även mig!

Hej på er! Det blev lite festas i helgen. Och eftersom jag inte druckit på fyra veckor före det var det inte svårt att få mig full. Jag hade jättekul (av det jag minns) men for hem redan ett, halv två tiden från krogen. Ett mycket klokt beslut från min sida. Jag fick sova ganska länge med andra ord och därför orkade jag fara till Padva på julgransjakt och julmarknad i Bromarf på söndagen. Mysigt.
Snart är det jul, och jag har alla julklappar färdig köpta och inpackade redan. Otroligt skönt.
Nu till det jag är mest glad för, jag fick en 4 i min första egentliga psykologi uppgift (på en skala från 0 till 5)!! Det tycker jag är ganska bra, hade inte alls förväntat mig att jag skulle få så bra. Nu har vi jullov, det är också skönt.
Här är lite bilder från veckoslutet.

image164
Emmas katt Angie (även mitt gudbarn)

image165image166
Jag och Lina tyckte det sku va kul och hoppa, så vi gjorde det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0