Hösten

Min höst är så obehagligt osäker att jag vill inte ens tänka på den, men jag måste ju.
Vet redan nu att jag inte har sluppit in till socialpsykologi eller psykologi i Åbo.
Så dit for dom planerna. Jag sku bara vila gräva ner mig under jorden och komma upp igen nästa vår.
Jaa, men det lutar nu iallafall till att jag kommer att börja studera vid något öppet universitet i höst. Problemet är bara var? Och jag blir så irriterad över internet, fattar inget och det är så råddigt. Jag har en skit dålig dag idag.
Helsingfors- Hit skulle jag vilja flytta i höst o studera vid öppna univeritetet psykologi, men på internet sidorna visar det inga kurser för hösten i psykologi i Hesa, bara för hösten2006-våren2007. Oj, nu måst jag sluta skriva innan jag påriktit blir så irriterad att jag inte klarar av det längre och börjar gråta. FAAAAN!!

Kommentarer
Postat av: Jeffi

Höh.. :( De irriterande när de är såhär.. Fast saker och ting brukar ju lösa sig, på ett eller annat sätt i alla fall, de blir no bra ennu ska du si.. Kramisar!

2007-07-03 @ 11:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0