Jag ser ljuset..

..har haft lite nedstämmande tankar på sistone. Inte varit så glad, tyckt att mitt liv är tråkigt och kännt mig extremt ensam. Men jag börjar bli glad igen. Eller egentligen är jag glad igen. Ja, det är jag. Det känns så tråkigt o vara ledsen, men man kan ju lixom inte göra något åt saken. Jag ser framemot fredagen, skall bli kul att få se Michaela igen. Har så mycket o prata om med henne. Kanske vi kan fara och shoppa på lördagen in till centrum? Det skulle va kul. Det kan oxå hända att jag får träffa Nelly på lördagen, det sku va så kul. Beror på hur långt hon har kommit med seglingen. Men det som kronar min dag är att jag hittade en människa som jag sökt länge. Hade nästan gett upp hoppet redan, men skam den som ger sig! Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0