Brussels

image77
Grand Place in Brussels

Imorgon skall jag åka till Bryssel. Det händer alltför mycket på alltför kort tid just nu. Men så är väl sommaren. Och jag VILL ju fara till Bryssel, det skulle kanske bara ha varit skönt med ett veckoslut där man inte gör någonting emellan. Men det skall bli superkul att träffa alla kompisar och se om det ser likadant ut ännu eller om det har förändrats något.

image78
Parc du Cinquantenaire

Nu har jag bara problem med vad allt jag skall ta med mig och hur mycket. De som var med mig till Provinssi kan intyga att jag had allt för mycket med mig. För tre dagar hade jag tre par byxor, två klänningar, en kjol, shorts, över 7 par toppar, 4 par skor (plus gummistövlar). Det var kanske lite överdrivet, men jag kunde ju inte bestämma mig. Då hade vi ju dessutom bilen så jag behövde ju inte släpa på min väska så mycket (Jonas gjorde det istället, Tack!). Ifjol på midsommaren i Bryssel var det HETT, inte varmt, utan helt enkelt hett. Men nu har jag förstått att det är ganska varierande grader och väder där, borde jag månne ta med en jacka? Det är dagens fråga.


Gatan jag bodde på och statshuset i nightlihgt



Kommentarer
Postat av: Laura

ifall dar e ungefar samma vader som har (jag vet inte om det e det) sa behovs inte jacka ifall det inte regnar/eller om du ar mycket ute nattetid.
jag har klarat mig ganska bra med trojor bara.

2007-06-20 @ 10:58:01
URL: http://luuuris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0