Bussiga jag.

Så, jag klarade av allting. Inget godis, Ingen choklad, Inga chips, Ingen färdigmat och Inget vitt bröd. Endast två gånger var det svårt att hålla sig, men jag höll mig. Därför tycker jag att jag är bussig. På fredagen när vi hade överraskningsfest för min syster hade jag inhandlat chips och det var det ända jag bjöd på innan min syster kom hem. Och jag var hungrig. Men jag höll mig från chipsen. Det gjorde jag oxå på söndagen när min kompis kom och sola till mitt. Vi gick till butiken och hon köpte chips. Jag hade krapula (hung-over) och det skulle ha smakat så gott. Men nej. Andra gången jag hade svårt att hålla mig var när vi var med två kompisar till ett kafé, Serendi, och ena av mina kompisar åt hamburgare. Som är så god. Men jag köpte ingen mat. Bara cider. Har druckit alltför mycket cider under veckoslutet. Därför tror jag att vågen imorgon kommer att visa plus eller stå stilla. Tråkigt, men alkohol är så gott. och när jag druckit en kan jag oftast inte sluta.
Snart skall jag och dra ut en tand, hjälp mig. Jag vill inte alls. Imorgon kommer jag att få skriva hit en skräckstory om hur bedövningen inte alls hjälpte och att jag har så sjukt i hela käken att jag inte kan prata, äta eller andas. Just nu känns det som om jag sku kunna göra vad som hellst för att slippa gå till tandläkaren, till och med springa naken i en mataffär. Kanske jag gör det och så spärrar de in mig någonstans så att jag inte kan fara till tandläkaren. hmm, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0