Countdown

  • 3 dagar kvar tills jag skall till tandläkaren och dra ut en tand (ni kanske minns hur det gick förra gången, så jag ser INTE framemot det besöket.. Drömmer mardrömmar varje natt)
  • 6 dagar kvar tills jag skall på inträdesförhör till helsingfors (bokern är jätteintressant, och om jag inte slipper int här, slipper jag inte in någonstans)
  • 6 dagar kvar tills jag får se min bästa vän Dagny!
  • 6 dagar kvar tills vi far upp till Seinäjoki, mer specifikt till ett camping område nära ProvinssiRock-festivalen (Min första festival ever, men jag har bara tre dagar innan dragit ut min tand, så jag är lite orolig)
  • 7 dagar kvar tills ProvinssiRock börjar
  • 10 dagar kvar tills jag går till min tandläkare för sista gången (det här året. Mmm, jag skall börja gå till tandläkaren varje år, det har jag lärt mig the hard way)
  • 13 dagar kvar till den 22:a juni. Den dagen klockan 18.25 lyfter ett plan från Helsingfors-Vanda flygfält. Jag kommer att sitta i det. Samma dag klockan 20.15 kommer planet att landa i BRYSSEL (Härligt, härligt, härligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0