Förbättring

[3/7] Inget godis
[3/7] Ingen choklad
[3/7] Inga chips
[3/7] Ingen färdigmat
[3/7] Inget vitt bröd

Det hände igen. Jag var och löpträna och så behövde jag på toaletten. Men jag hann springa 2 gången 5 minuter igår. Så lite förbättring. Lance berättade att jag hade gjort ett personligt rekord - igen! 7,42 min/km. Jag och Lance kommer nog att bli bästisar snart. Jag hoppas han skriker "Yipiii" när jag har kommit under sju minuter.
Ingen cykling till jobbet idag. Mindi var ju hemma så jag for ut och gå med henne på morgonen istället, och samma j*vla problem igen. Hoppas det är min mage som rensar mig på alla mina gifter. Och nu efter jobbet (om 10minuter..! Vart har den här dagen farit?) skall jag fara och köpa ingredienser till en skink- & ostsallad, en kycklingsallad och en räksallad. Det kommer att bli mums =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommenterat som begärt. Varsågod :)

2007-06-07 @ 19:34:32
Postat av: danne

Danne sku d ju ståå där :o

2007-06-07 @ 21:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0