Glad midsommar

Nu är det bara en halv timme kvar på jobb, sen bjuder firman på sommarkaffe och sommargåva och sen får vi sluta. Och jag fick just en gåva av min förman, så det betyder att jag kommer att få två gåvor idag. Lite lyx. Fick en champangeflaska och Marimekko bordduk, den e gul-orange och somrig. Så fin.
Hoppas det blir fint väder här i Finland över midsommaren, och i Belgien. Där had varit 26 grader igår på kvällen, på KVÄLLEN, kan ni fatta. Det betyder att det måste ha varit grymt hett på dagen. Så jag hoppas på att jag skall få fara och ta ett dopp i atlanten utan att frysa ihjäl och så hoppas jag att man sku få lite färg oxå. Oj,oj nu börjar jag nog längta till Bryssel. Och Italien.
Ja, men ha en underbart härlig och fin midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0