Goo Goo Dolls

Jag har haft en återkommande dröm om sångaren i Goo Goo Dolls, han står på scenen och sjunger "better days" och jag står i publiken. Våra ögon möts och han tar mig upp på scenen. Sen brukar drömmarna variera lite därifrån. Ända problemet har varit att när jag har drömt om honom har han sett ut på ett visst sätt, men i verkligheten har jag ingen aning om hur han ser ut. Så, bestämde mig för att googla bandet. Det borde jag inte ha gjort. Nu vet jag hur sångaren ser ut och det har förstört mina drömmar, för han är en helt annan person i dem. Det finns inte en nära på likhet ens.
Inatt drömde jag att jag levde i ett polygami. Grejen var bara den att det inte kändes som det. Det kändes helt naturligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0