Jag är så glad

[4/7] Inget godis
[4/7] Ingen choklad
[4/7] Inga chips
[4/7] Ingen färdigmat
[4/7] Inget vitt bröd

Idag händer det grejer! Men jag kan int skriva hit det eftersom det är en överraskning, och den som skall bli överraskad kanske läser min blogg, och då är det ju ingen överraskning längre, eller hur? Beställde oxå hem provinssi biljetten idag, hoppas bara den hinner komma fram i tid.
Vad skall jag göra i helgen då? Eftersom jag inte orkat/klarat av/hunnit träna det som jag borde ha, måste jag göra allt på lördan och söndagen. Så i princip 5 dagars tränande på 2 dagar. Näe, men jag är nöjd om jag får åtminstone tre gjorda. Troligtvis blir det ett alkoholfritt veckoslut, jag minns int när det senast skulle ha varit så, kanske påsken?? Fast då drack jag ju en cider. Så helt alkoholfritt var det ju inte. Jag skulle vilja fara till Padva. Måst diskutera med far och mor. Trevlig helg på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0