Lance Armstrong i mitt öra

[2/7] Inget godis
[2/7] Ingen choklad
[2/7] Inga chips
[2/7] Ingen färdigmat
[2/7] Inget vitt bröd

Hittills ha jag ju skött mig, och jag har ingen godishimo. Härligt. Motionen igår gick dåligt. Jag gick ut och gå på kvällen och efter tre minuters gång började jag jogga. När jag kanske joggat ett par, tre minuter märkte jag att jag behövde på toaletten. Faan, kunde inte stanna upp där och då och var nog en bit hemifrån. Skam den som ger sig tänkte jag. Joggade färdigt och när jag började gå igen märkte jag att jag inte skulle klara av att springa igen, eller gå snabbt. Så i en långsam takt på ca 11min/km gick jag hem. Så gårdagens träning klarade jag inte av, nytt försök idag. Något positiv kom ut av min träning igår i alla fall. Lance Armstrong sade i mitt öra: "Congratulations, you have set your personal best for the mile". Som var 7,46min/km.

image47

Annars så hann jag göra allt annat jag skulle göra igår, förutom att sätta på en tvätt. Det ska jag göra idag.
Idag har vi oxå info för sommarpraktikanter på jobbet. Det skall jag gå på, hoppas man lär sig lite om ens rättigheter och dylikt. Idag fick jag oxå en sommarpresant av min chef, en Marimekko plåtburk (vit med gröna mönster på ) och bestick från Fiskars. I like my workplace.
Ha en trevlig fortsättning på dagen!

Kommentarer
Postat av: Laura

Hej! Var jobbar du nanstans? Kanske har du namnt det i nagon av dina bloggar men minns int.. :)

2007-06-06 @ 10:37:26
URL: http://luuuris.blogspot.com/
Postat av: Liv

Försökte svara i din blogg Laura, men det gick int så jag svara här istället :) Jag jobbar på Fiskars (här i Billnäs som de lagar de berömda saxarna). Jobbar på kontoret, med internationell kundservice, så därför kan ja surfa hela dagarna igenom ;)

2007-06-06 @ 13:59:05
URL: http://livslifechange.blogg.se
Postat av: Laura

Okej, later intressant. :)
Hur har du kommit pa det jobbet?
Det e helt okej om du svarar har for jag kommer anda hit och kollar ;)

2007-06-06 @ 17:32:10
URL: http://luuuris.blogspot.com/
Postat av: Jeffi

Oj, Marimekko. Ja tycker om dom där plåtburkana. Måst börja önska mig såna också ti typ julklapp eller någo. :)

2007-06-07 @ 10:03:38
Postat av: Liv

Laura -> Jag jobbade här sommaren 2005, sökte egntligen till fabriken, men fick jobb här på kontoret (vilket passar mig mycket bättre) och nu nä jag kom hem från bryssel så fick jag börja jobba här igen :)

2007-06-07 @ 14:41:51
URL: http://livslifechange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0