lista

Lista på vad jag måste göra denna vecka

Tisdag: Läsa minst 21 sidor av "Socialpsykologi, en introduktion" boken. Träna (3minuter gång + 5minuter löpning. Upprepa 3 gånger). Laga broilersallad. Sätta på en maskin tvätt (för att göra mamma glad). Börja städa mitt rum.

Onsdag: Läsa minst 19 sidor av samma bok. Gå på Info För Sommarpraktikanter mellan 13:00 och 15:00. Söka Mindi från mommo efter jobbet. Eventuellt fara på kaffe i Ekenäs på vägen hem. Träna (3minuter gång + 5minuter löpning. Upprepa 3 gånger). Städa mitt rum färdigt. Sätta på en maskin tvätt (för att göra mamma glad).

Torsdag: Cykla till och från jobbet (om det inte regnar). Läsa minst 18 sidor. Söka fram recept på goda sallader. Åka till butiken. Städa Idas rum. Träna (3minuter gång + 5minuter löpning. Upprepa 3 gånger). Städa mitt rum färdigt. Sätta på en maskin tvätt. Laga skink och ost sallad. Städa resten av huset.

image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0