Meddelande

Igår satt jag på Serendi med Emma och så pep min telefon. Trodde det var Melle som skickade ett meddelande (eftersom jag ett par minuter tidigare skicka åt henne), men när jag öppnar telefonen så läste jag detta:
Jag vill inte sova eller frysa på en festival this thu-sat. I'll be armed with vodka and rekorderlig so I'll call you once I'm drunk, be prepared:)
Jag kände inte igen numret, men det kan inte vara från någon annan än James, för hela meddelandet innehåller våra insidejokes. Så trevligt att han hörde av sig, det hade jag inte trott skulle hända. Hoppas han ringer också, jag är ju i Bryssel men det orkar jag inte bry mig om. Om min bästa vän från Nya Zeeland ringer så tänker jag svara.

Kommentarer
Postat av: Daggy

Din bästa vän från NZ e bara söt:D Trevlig resa ti dej! Snart e d regatta! Men hoppas vi träffas före d iaf! Kraam

2007-06-20 @ 20:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0