Resefeber

Det saknar jag. Resefeber. Skulle bara vilja åka hem efter jobbet och sova. Näe, inte egentligen. Det skall bli så kul o få träffa alla kompisar i Bryssel, Laura skicka mail åt mig och skrev att hon skulle komma och möta mig till flygfältet och sen skulle vi fara direkt till Mappa Mundo och träffa hennes kar. J'adore Mappa Mundo.
Skrev just ett ganska långt mail till Carl, så heter pappan i Italien, och berättade att jag nog är den bästa kandidaten för deras jobb. Eller typ så skrev jag. Nu ligger allt i deras händer. Det beror helt på vad de svarar, om de svara. Efter det kommer jag först att kunna bestämma mig om jag vill bo i Italien i ett år eller Finland. Svårt beslut eller hur? Det låter ju nog ganska enkelt när man formulerar det på det där viset, vem vill inte bo i Italien hellre än Finland? Inte jag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0