Slut

Så var det infotillfället slut. Lärde mig nog en del nya saker om min arbetsplats, men eftersom de flesta jobbar i produktionen (vi var tre stycken från kontorssidan) var det lite mer koncentrerat på den biten. Hur man skall sova om man jobbar nattskift, jobbsäkerheten, vad man får ha på sig för kläder (nere i produktionen och lagret) etc.
Sedan gick vi en rundtur genom fabrikerna. Vi har en väst och en öst fabrik. I väst finns smedjan, och där va så grymt hett, förstår inte hur nån kan jobba där. Jag är nog lite bortskämd här på kontoret med aircondition.
Sedan fick vi alla en söt liten nyckelring föreställande vår trademark sax. Nu skall jag jobba lite idag oxå. Bara en timme kvar!

Kommentarer
Postat av: Daggy

Hej søta Lee, ja ska børja læsa din blogg så att du blir glad ;D snart bær d av mot provinssi :D kramar

2007-06-06 @ 18:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0