Snabb uppdatering

Att vara och dra ut tänderna på måndagen var int alls farligt. Det gick jättesnabbt och jag kände ingenting. Men sen på måndag-tisdag natten vaknade jag och kände att jag behövde spy. Och så fortsatte det tisdagen. Var hemma från jobbet. Idag for jag på jobbet, men kände efter en timme att jag inte klarade av det, magen krånglade hela tiden. Nu har läkaren gett mig ett sådant råd att jag skall ta en mjölksyre tablett innan jag äter mina andra mediciner, så borde det bli bättre. Hoppas det, för imorgon är det inrädesförhör till socialpsykologi och sen far vi upp till Provinssi!! Skall bli så kul. Så ha en trevlig fortsättning på veckan och sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0