Trevlig helg!

Skall om cirka en timme på "utfärd" med jobbet till DHL, kanske jag äntligen får reda på vad det är förkortning av. DHL är ju en express delivery firma, för dem som inte visste det, och vi sammarbetar med dem här på jobbet.
Igår var jag ut med mamma och gå, vi skulle träna. Vårt pass var 3minuter gång och 5minuter löpning x 3. Vid andra gången när vi skulle jogga fick jag riktigt hemskt sting i högra sidan, tog så sjukt att jag måddes stanna helt upp och sätta ner  mig. Har ingen aning om vad det kan bero på, var inte ens slut eller trött. Så gårdagens träningen belv det inget av. Vi gick resten av vägen hem. Idag skall jag ut och pröva igen.
På kvällen har min syster avslutning, hon går ut lågstadiet och skall börja högstadiet i höst. Tiden har gått så snabbt, jag tycker det var just hon var så liten och söt (visst är hon söt ännu, men..) och cyklade omkring med sin tre-hjuling på vår sommarstuga. Imorgon blir min småkusin student, känner henne inte så bra, men vi skall åka in med mommo och min morbror och uppvakta henne. På kvällen blir det väl barbeque party på en kompis sommarstuga. Härligt!
Ni ska ha en härlig, solig och underbar helg alla!

Kommentarer
Postat av: Michaela

hej!
jag älskar din blogg! Ditt sting kan bero på att du ätit för tidigt eller för "dåliga" (med tanke på joggning) saker innan du började. Man måste låta maten smälta en lång tid annars kan man just få sting..

2007-06-01 @ 11:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0