Vad jag får och inte får äta:

Onsdagen den 27.06.2007 - Tisdagen den 03.07.2007

Förra veckan gick inte alls. Åt godis (inga grymma mängder, men ändå), åt kebab, åt pizza,  allt ohälsosamt man kan tänka sig. Och sen drack jag mängder med alkohol. Ja, så ingen belöning blev det ju heller. Also betyder det att om jag klarar av den här veckan så får jag köpa ACO-produkterna. Jag måste klara av det! Samma regler som förra veckan.

Vad jag absolut INTE får äta:
  • Godis, Choklad (inte ens choklad på kaka, glass etc.), Chips, Färdigmat (t.ex. hamburgare, kebab, pizza), Vitt bröd
  • Vanlig pasta (Jag får äta fullkorns- och rågpasta)
  • Pajer & Piroger
  • Olika puddingar, typ Jacky Makupala

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vet inte om du är som jag... men när jag säger att jag inte får någonting, då vill jag bara det. Fokusera på vad du får äta istället och tänk på din belöning, så ska du se att du lyckas låta bli onyttigheterna .... positivt tänkande helt enkelt.
Heja dig!

2007-07-01 @ 11:13:39
URL: http://www.sockergrynet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0