Bilder och Bryssel

Har absolut ingenting o göra här på jobbet, så jag surfar som vanligt på internet. Fick för mig att gå o kolla på bilder som mina kompisar har fotat. Då var jag in och kollade på en väns (som fortfarande bor i Bryssel) hemsida och hon hade satt upp nya bilder från Bryssel, och jag fick direkt "hemlängtan". Till Bryssel. Ända problemet är att jag inte längre har ett hem i Bryssel. Men nu är det bara 41dagar kvar och så är jag i Bryssel igen! Jippii! Under tiden bjuder jag på ett par bilder från Bryssel (och första bilderna på mig..!). Enjoy.

image12

Jag (till vänster i lila polo) och min kompis från Finland när hon och hennes pojkvän var och hälsa på mig.

image11

Höst i Bryssel (December). Jag till höger, vi är på väg hem till mitt.

image13

Här är vi och dricker vin i Mappa Mundo med mina "Bryssel kompisar". (jag i mitten med rosa kavaj)

Kommentarer
Postat av: Felicia&Josephine

Hejsan
Vilken fin blogg du har! Vi skulle bli jätte glada om du ville ta en titt på våran!
Ha det bra, kram:D

2007-05-11 @ 13:15:15
URL: http://modeochvariationer.blogg.se
Postat av: Therese

Vad kul att se bilder på dig

2007-05-15 @ 21:22:58
URL: http://theaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0