drömmar

Igår natt drömde jag om mitt ex. Vi är ännu bra kompisar, har kontakt och så där. I min dröm var han sjuk, mycket sjuk. Jag tror vi var tisammans, och vi visste båda att han skulle dö. Sen dog han. Det var den sorgligaste drömmen jag nånsin haft. Jag vakna i ett ryck och bara grät. Den var så verklig på något sätt, att det tog en stund innan jag förstod att jag bara drömt. Jag bara grät.
Skrev sedan ett mail åt mitt ex och berättade om vad jag drömt, han tyckte att det var en speciell dröm jag har haft och så skrev han att "vi måst träffas snart". Jag har bara ett problem, och det är att jag fortfarande har känslor för honom. Inte nå stora känslor, int ens så att jag är svartsjuk . Vi var ju tisammans i nästan fem år, så det e ju ganska svårt att bara 'turn off' känslorna. Jag vill int bli tisammans med honom på nytt, inte just nu i alla fall, men jag saknar det vi hade och alla planer som vi hade om vår framtid tilsammans. Men jag tror att om vi är menade för varandra så blir det han och jag ännu..
Nu ska jag äta lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0