Försvunnen

Så, idag morse när jag vaknade märkte jag att någonting inte stämde- vår hund kom inte och önskade mig en god morgon. Tänkte att hon bara är trött så jag gick in till mamma och pappas sovrum, var hon brukar sova, men hon var int där. Så kolla jag i köket, vardagsrummet, min systers rum, men hon var ingenstans. Pappa satt i köket o läste morgontidningarna och han visste int var Mindi (så heter vår hund) kunde vara. Kom på att pappa har ju varit ut till postlådan för att söka tidningen, och han kanske hade glömt dörren uppe. Så ja går ut och ropar på Mindi, då kommer hon springande. Och grannen tätt efter. Hon hade hittat mindi nere på gatan nära vårt och var på väg att hämta hem henne. Så snällt av grannen. Tur så hände det inte något allvarligt. Pappa fick en liten utskällning, så nu tror jag han kollar lite extra nästa gång. Vi får hoppas så iallafall.
image29
Mindi - världens sötaste hund!

Kommentarer
Postat av: Laura

Faktiskt gullig hund du har :D

2007-06-05 @ 17:28:59
URL: http://luuuris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0