Gårdagen

Igår regnade det när jag for hem från jobbet, så jag tänkte att jag far ut senare på kvällen. Ännu klockan halv nio regnade det. Mamma ville att jag ändå skulle gå ut "en kort runda" med hunden så hon skulle få göra sina behov. Så jag for ut, och så duggade det mera än regnade så jag bestämde mig för att göra dagens tjejmilen-träning. Det var så skönt i regnet! Jobbigt bara att ha hunden med sig, jag fick släpa på henne (hon gillar inte att vara ute när det regnar). Så när jag kom tibax hem kände jag mig riktigt duktig! Min skor e helt underbara. Har gått ungefär 30kilometer på en och en halv vecka, vet att det inte är så  mycket, men bättre än ingenting!
Idag blev jag bjuden på lunch av min chef, eller förman. Såå gott, men sååå ohälsosamt! Åt en houseburger.. *skäms*. Nästa vecka måst jag på riktigt skärpa mig med min ätning. Ska laga en lista på vag jag får och inte får äta. Kan lägga ut den här på min blogg sen.
Ha en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0