GodisGodisGodis

Nu har ja ju fått inspiration och börja motionera igen, det var så skönt att vara ut och löpträna igår. Och jag överträffade verkligen mig själv. Hade en medelhastighet på 7½minuter/km. Trodde det skulle vara där någonstans runt 10minuter/km. Så, det betyder att om jag verkligen tränar nu inför tjejmilen så ska jag nog klara den på en timme, eller hur? MItt ända problem nu är godis. Jag kan bara inte sluta äta godis. Klara mig helt perfekt när jag började banta, klara mig utan godis i kanske två månader, men sen efter min resa till London har jag säkert ätit godis varje dag. Och jag skojar inte! Har ni något bra tips på vad jag skall göra för att kunna sluta äta godis?

Kommentarer
Postat av: Michaela

ät nötter eller ät ordentligt med mat, för om du e mätt så rymms det inga godis ner.

2007-05-31 @ 08:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0