Jobb..

Ja, så var man här på jobb igen då. Trodde jag skulle ha ledigt idag, men istället är jag ända som är på jobb idag från vårt kontor. Så jag gör i princip sex personers jobb ensam. Men som tur så finns det inte så mycket jobb. Och telefonerna har inte ringt en ända gång ännu (men nu kommer de att göra det när jag skriver hit det)..
Så det blev inte av att fara och shoppa de nya nike skorna idag, trist. Skulle behöva lite motivation just nu, det har gått så dåligt sen ja kom hem från London. Skärpning kvinna!
Igår var det helt underbart väder, sol och plus 18 grader i skuggan! Låg ute och solade en stund och sen kom min syster och hennes kompisar dit och så spelade vi när&fjärran. Mitt favoritspel. Men ingen orkade spela färdigt, för det blev så hett, så vi hade vattenkrig istället. Skitkul. Helt perfekt sommardag hade jag igår.
På onsdag kväll (eller närmare sagt på natten) såg jag filmen Eragon. Hade tänkt mig att den skulle vara trist och mer barnfilm, men jag gillade den. Lite Sagan om ringen fiilis fick man ju ibland, men int så farligt. Söt drake.
image23

Kommentarer
Postat av: Tess

Var Eragon bra?

2007-05-18 @ 11:28:11
URL: http://divalounge.se
Postat av: Therese

Jag tyckte också att eragonvar bra.
Förstår dig helt, går ju lika dåligt för mig ska du veta. Skit och skit

2007-05-20 @ 16:03:33
URL: http://theaa.blogg.se
Postat av: Liv

Tess -> Mm, Eragon var bra. Inte jättebra, men bra.
Therese -> Vet inte hur motivationen kan försvinna helt så där bara, men jag hoppas att jag får den tillbax denna vecka :)

2007-05-21 @ 14:12:44
URL: http://livslifechange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0