just nu..

..är mitt liv ganska jobbigt och allt är upp och ner. Har dejtat (eller vad man nu kan kalla det) en kille sedan mitten av mars och i lördags lämnade han mig. Och det var INTE roligt. Jag har nu i två veckors tid ätit godis, bara latat mig och helt enkelt brytt mig fan i min bantning, men efter lördagen har jag fått ett sånt sug att fortsätta med det häsosamma liv jag började! Jag vill må bättre, både psykiskt och fysiskt. Och det  vet ja att ja kommer att göra om jag tar mitt liv tillbaka och fortsätter motionera och äta hälsosamt.
Och den här veckan(dagen) har börjat bra. Var först uppe idagmorse och tog en snabb dusch, åt ägg och skinka till morgonmål och sen hoppade jag på cykeln och cyklade till jobbet. Och nu längtar ja till att få cykla hem så ja kan fara ut och gå med hunden. Jag har fått tibaka min drivkraft! Halleluja!
Och när det kommer till män tänker jag hålla mig undan från dem innan jag har  fått lite mer ordning på mitt liv och gått ner tillräckligt mycket (vilket jag tycker är 15kg). Så skönt egentligen. Paus från alla kärleksbekymmer. Nu ska jag fokusera på mitt välmående!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0