Nike+

Jag har köpt de nya nike+ skorna! Och jag är förälskad. Var på lördagen in till vår huvudstad (Helsingfors) och shoppade skorna plus sensorerna. Summan blev 189euro. Skorna kostade 160euro. De är nog de dyraste skorna ja någonsin köpt, men dom sitter perfekt på mina fötter. Det känns som om man går på moln när man har dem på. Det fanns skor som var 55euro billigare, men jag ville ha ett par ordentliga. Har inte ännu testat dem mer än hemma och i butiken, men skall göra det ikväll bara jag kommit hem från jobbet. Hade nog dem på när jag cyklade till jobbet idag, men jag har int ännu sprungit med dem. Håller på och fixar en sida åt mig på nike+ hemsida (www.nikeplus.com) där jag sedan kan göra mina resultat synliga för vem som hellst, ska skriva mer om det när jag har fått allting under kontroll.
Mamma överraskade mig igår oxå. Hon undrade om jag vill fara med henne på tjejmilen. Om jag vill! Så länge hon betalar resan dit :) Så nu har jag tagit reda på när den är och vad det kostar etc. Och hur jag/vi skall träna. Vet inte om mamma kommer att träna som jag har planerat, men jag har fått motivation nu. En massa! Och jag får bara mer och mer när jag skriver detta. Skulle kuna ge bort lite motivation och ändå skulle det räcka och bli över. Sjukt roligt!
Tänkte oxå skriva ett kontrakt med mig själv, vet bara inte vad jag skall sätta för tid åt mig. När jag har gått/joggat kanontian här i ekenäs har det tagit lite mer än en timme (kanske 1 timme och 10 minuter), så funderar på att sätta 60minuter som min gräns. Kommer jag o klara av det?! Kanske jag borde kolla lite först hur det går med träningen. Ligger ju 9 veckor efter, så jag har mycket och ta igen.
Kramar och lite motivation till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0