Regn

Det bara regnar ute. Trist. I den här takten kommer jag aldrig att bli brun den här sommaren. Det tar så länge för mig att bli brun, men ända positiva är att dt håller i sig sen oxå långt in på hösten. Och I september/oktober har jag och mina kompisar planerat in en äkkilähtö (vad det är på svenska vet jag int, men snabbavgång om man översätter det så där rakt. Man beställer iaf resan bara nån vecka innan man far och så får man den billigare) till grekland/turkiet eller nån annat varmt land, så då ska man hinna sola en sista gång.

Vårt hotel Armar i Marmaris (Turkiet), två år sedan.
image16 image17

Har lagat en lista på vad jag skall göra denna vecka.
Tisdag: Jobba och sen städa mitt rum när jag kommit hem.
Onsdag: Jobba och sen när jag kommit hem skall jag tömma min systers rum på mina saker (Vi har just bytit rum så jag har ännu en massa av mina saker i hennes rum). Se på An Inconvenient Truth med Al Gore som kommer på Tvn.
Torsdag: Ledig från jobbet. Sola om vädret tillåter och läsa på mitt inträdesförhör. Ena boken till slut.
Fredag: Shoppa eller jobba.

Längre vet jag inte. Ha en skön dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0