Skall jag eller inte?

Varför svara int mamma i telefonen?
Så idag tog jag äntligen mod till mig och frågade om jag kunde få den 14nde & 15nde juni ledigt, och det var inga problem. Vilken lättnad och ha det över. Så den 14nde skall jag och skriva mitt inträdesförhör till socialpsykologi, sen är det över. Den 15nde blir det av att fara upp till Sienäjoki då med två av mina kompisar. Vi skall på ProvinssiRock. Hoppas det blir roligt, jag vet int ännu hur jag kommer att må då för jag skall och dra ut en (kanske flere) tand måndagen före. Men den dagen, den sorgen.
Så, det att jag int sku dricka någon alkohol denna vecka sprack redan igår. Satt med en kompis på en åbåt i Åbo och slörpla i mig en kaloribomb - päroncider. Men man måste ju få njuta lite av sommaren så länge den varar.
Inatt var det värsta åskvädret. Så jag sovde hemskt dåligt. Tror jag är lite rädd för åska. Och ingen som tröstar mig.
Nu funderar jag på om jag ska ta cykeln till jobbet imorgon elelr inte? Skall laga en god thaigryta till mat imorgon, men om ja cyklar är jag mycket senare hemma än vad ja sku vara om ja sku ta bilen -> vilket betyder att jag börjar laga maten senare -> vilket betyder att jag kommer att vara vrålhungrig -> vilket betyder att jag kommer och småäta hela tidan innan maten är klar. Vilket är dåligt..!


Kommentarer
Postat av: Michaela

ja älskar din blogg! när har du varit i Åbo? Vi ses snart. Fortsätt skriva, d jätteintressant!

2007-05-31 @ 08:51:15
Postat av: Liv

Va iförrgår, also på tisdagen. Va nice att du gillar min blogg. Jag gillar den med :)

2007-05-31 @ 12:21:32
URL: http://livslifechange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0