Update

Jaa, hemma igen. Idag först känns det någolunda okej. Jag ha vari så trött både måndag och tisdag (univelka..)
Den här veckan händer det två stora nya saker. Min introduktion till psykologi-kurs har börjat. Första inlämningsuppgiften skall vara inne i fredag, jag är nästan klar med den. Och på fredag oxå har jag min första jobbtur. Lite närvös är jag, men det skall nog gå bra. Och om jag har förstått rätt (via ryktesvägar) så kommer Dagny ner till södra finland den här helgen, om det stämmer hoppas jag verkligen att vi hinner träffas. Michaela, du är väl i Grekland den här veckan eller hur?
Nå, snart ska ja ta och skriva lite om tallinn och bryssel resorna. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0