Facebook och andra onödigheter

Som tur börja Facebook stärva för mig, annars skulle jag väl ha suttit där halva dagen och spelat poker. Det var så roligt! Men istället för att börja läsa så skriver jag blogg. Också helt onödigt. Men idag känns det som om jag har noll koncentrartion. Jag läste i en timme när jag vaknade, men jag har inget minne av vad jag läst. För mig var det bara en massa random ord på en vit sida. Istället låg jag och fundera på vad jag skall köpa i julklapp åt mina systrar, vilken rutt jag skall gå med Mindi, vad jag skall ha med i till Bryssel... och allt det här medan jag läste om den aktiva människan. Skärpning Lee!
Annars så har jag värsta julfiilisen. Jag går omkring och sjunger "Have yourself a merry little christmas", sen vill jag kolla på en julfilm, som typ Sunes jul (vet ni btw någon bra julfilm?), och så kom min syter Ida just in med ett glas glögg åt mig. Glögg, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0