Last sunday

I helgen var ja upp e i Kristinestad. På söndagen hade jag en mycket konstig dag. Jag upplevde alla känslor man kan uppleva på en och samma dag. När jag vaknade var jag osäker och lite rädd, men efter kanske två minuter gick det över och jag kände mig glad, lycklig och trött. Sen slog morkkisen in. Då kände jag mig löjlig och nolo. Efter att jag fortsatt fundera på lördagens händelser en stund blev jag glad igen och lite upphetsad. När min sängkamrat gick hem tog jag fram kameran och då blev jag osäker och började tvivla på att jag verkligen gjort det rätta beslutet. Kom dock fram till att jag nog hade gjort rätt och kände mig glad igen och kissnödig. Efter att jag ätit kände jag mig mätt och fet. Låg sen i soffan och var lite ängslig, men glad ändå. Sen fick jag ett meddelande. Innan jag hunnit se av vem det var kände jag hur mitt hjärta slog snabbare och jag var lite närvös. När jag såg att det var av Melle kände jag mig lite besviken. (Inget illa menat Melle). Senare på kvällen började jag bli paranoid och jag kände mig bedragen. Vi spelade kort med Linas föräldrar innan vi skulle gå och lägga oss, då var jag så slö att jag skrattade åt precis allting. När jag äntligen gick och la mig kände jag mig glad och nöjd. Sen sov jag som en stock och drömde om Michaela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0