Snart!

Oj vad vi hade ett crazy veckoslut! Men eftersom ja nästan ha ringt till alla och berättat i detalj vad som hänt så skriver jag inte nå mer om det hit.

Snart åker jag till Bryssel igen! 6 dagar kvar.. Det skall bli så härligt :)
Varje tisdagkväll när jag är på min franska kurs får jag lessamt efter Bryssel. Alltid när jag hör någon fras eller ord som jag ofta hörde/använde i Bryssel minns jag alla roliga stunder jag hade där. Och nu skall jag fara dit med Emma, så mitt humör är ganska på topp. Det skall bli intressant och se vad som händer. När jag och Emma festar tillsammans brukar det oftast hända crazyga och konstiga saker.. På lördagen (eller egentligen på söndag morgon) när jag kom till Fiskars på efterfest så hade Kalle frågat Emma "Ton kanssa sä meet Brysseliin?!".. Jag hade nog gjort ett bra intryck på honom.

I lördag skall jag till Estland för först gången. Lina har pratat så varmt om Tallinn så jag ser faktiskt framemot det oxå. Vi skall ju bo på ett spa-hotell, men eftersom vi är bara där en natt så kommer vi inte att gå på så många behandlingar, vi ska nu hinna se lite av stan oxå. Jag skall gå på pedikyr tror jag, enda sedan jag tappade gjutjärnslocket på mina tånaglar har de sett lite missbildade ut, så det är jag i stort behov av.

Idag fick jag min bok som jag skall läsa till Introduktion till Psykologi-kursen. Så nu ha jag börjat läsa den. Jag skulle vilja ha den färdig läst innan jag far till Bryssel, men den är över 800 sidor lång så jag tror inte att jag kommer att lyckas med det. Men jag skall läsa så mycket jag bara hinner och kan. Första inlämnings uppgiften skall vara inne den 16nde november, så tills dess skulle jag vila vara klar med den. Men vi får se.

Tänkte det sku va kul och lägga ut lite foton från helgen. Har bara fotat från de två efterfestena jag var på, vilket är ganska synd, men emma har mer foton från förfesten och från krogen, som tur. image145
Från efterfesten i Langansböle..

image146
Från efterfesten i Fiskars..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0