Handlat

Som jag redan berättade så var jag ju på hullut päivät igår till Stockmann i Jumbo. Jag hade redan bestämt mig för att köpa en ny mascara och foundation. Sen skulle jag även se på nya nike+ skor eftersom mina gamla är ganska redigt slitna, jag har ju gått över 700km med dem oberoende av väder och terräng. Min iPod meddelade även att batteriet i sensorn var lågt så jag måddes köpa en ny sådan också. Men det blev lite mera än bara de sakerna.. Jag gjorde av med över 300euro. Men skorna och sensorn allena var redan 128euro, men jag kan ju int gå utan dem och jag har gått mer med dem än vad jag någonsin har gjort i mitt liv så jag tycker de är en bra investering.


Sen köpte jag även lite bas juttun


Och tre klädesplagg


Och sen lite andra grejer

jag köpte även en födelsdags presant åt Lina (jei!) och en north face vindtät rock. Jag kanske lägger in ett foto på den senare. Trevligt veckoslut på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0