Hungrig 24/7

Jag har alltid förundrats över människor som kan glömma bort att äta eller som är för stressade för att äta. Jag lyckas alltid att äta, oberoende av hur stressigt jag har har jag aldrig lyckats glömma bort att äta. Det är ett fenomen som är mycket främmande för mig. Jag lovar att skriva och berätta mycket ingående vad som skett ifall det någonsin skulle hända mig.
Vet ni vad annars?! När jag gick hem från jobbet på söndagen såg jag våra nya grannar, två mycket gorgeous men med kroppar to die for. Hoppas det blir en het sommar så man har något ögongodis att se på :)

Kommentarer
Postat av: Daggy

nya grannar? Som e snygga, oh my GOD! Ja måst komma på besök tror ja:P

2008-04-07 @ 17:11:45
Postat av: Soffan

Vah? Vart ska d flytta nå nya mänzjor? Måst kom o döma om dom e så hotta sm du säjer...

2008-04-16 @ 17:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0