I am as happy as a person can be

Nästan iallafall. Idag har jag fått min nya bil, och den var över mina förväntningar. Jag var lite skeptisk till färgen, men den är inte så tokig faktiskt. Och den går ju nästan som en racerbil, helt i mitt tycke med andra ord. Tyvärr ingen CD-spelare, men en kasettspelare har den. Skall söka upp mina gamla kasetter och sen köra omkring och vara lite nostalgisk.
En annan orsak till varför mitt humör är på topp idag är för att jag äntligen har beställt flygresorna till och från Bryssel. Fast biljetten från Bryssel gör mig inte lika glad som biljetten till Bryssel. Skulle jag bara kunna skulle jag stanna där tills hösten. Men det är ju inte möjligt. Jag bestämde mig för att betala lite mer och på så vis flyga direkt till Bryssel istället för att åka vi Prag eller Köpenhamn. Prag kändes som en lång omväg och i Köpenhamn skulle jag ha fått suttit flere timmar ensam innan jag skulle ha fått flyga vidare. Enklast och bekvämast på det här viset.

Hej, en grej jag funderar på som jag gärna skulle vilja ha svar på men som jag har på känn att jag inte kommer att få: Vem är du "Flörtis"?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för kommentaren. Nu blir de väl de antar ja. Hälsa alla i dit. :)

2008-04-10 @ 06:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0