Lite allt möjligt.

  • Vuxna-vuxna (över 40 år) människor som har krapula är inte en vanlig syn i vårt hem. Idag morse dock fanns det tre stycken av dem. Jag skrattade lite skitigt åt dem. Det var supé i Pojo igår och vi hade gäster på besök. Jag hade faktiskt inte alls några känningar av flaskan vin jag drack igår. Bara lite vätskebrist.
  • Min psykologikurs är slut nu. Jag fick en fyra i den. På en skala från 1-5. Jag är helt extremt nöjd och så sporrad, jag tror nu faktiskt att det kan finnas hopp att jag slipper in och studera psykologi. Det skulle vara årets händlse för mig, inget kunde göra mig gladare.
  • Pappa har sålt min första bil jag någonsin ägt. Min fina gamla Volkswagen Polo. Han fick 2008euro för den. Jag betalade ungefär tusen euro för den när jag köpte den för fyra och ett halvt år sedan. Nu skall jag köra omkring med en vit polo istället. Lite nyare årsmodell och fyra dörrar har den med, lyx!
  • Det blir en blogg sen, ni var alla överrens om att det var bättre. Vet ännu inte om jag vill radera min andra blogg dock, jag vill ju kanske läsa vad jag har skrivit sen när jag blir äldre. Men jag kommer iallafall inte att skriva någonting mer i den bloggen.
  • Nu är jag helt otroligt hungrig, skall äta.

Kommentarer
Postat av: Daggy

hehe, vem va dom 3 som hadd krapula ida? Synd att man int hadd ork, pengar o tid att fara på supé.. men vi måst no fara nåt tag sn, lova d! :) O du ska nog spara din blogg så att du kan gå tillbax till den. Jee, nu ska ja äta toast, muums. puuss

2008-04-06 @ 19:43:48
Postat av: Lee

Dt var min kära far, Bejan och Anna som mådde lite dåligt idag morse. Mn ja förstår dem, sku vi ha varit där sku ja säkert ha mått ännu värre.. Absolut, i höst ska vi invadera supén :)

2008-04-07 @ 00:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0