Nära döden upplevelse

Hej på er! Jag var nära att dö för ungefär en timme sedan. Inte trevligt måste jag säga. Jag hade varit till shell och skulle hem, så jag kom till en korsning och skulle svänga till vänster. Jag såg till höger och sen till vänster och såg att dt var långt tills de andra bilarna skulle komma till korsningen så jag saktade inte in utan blinkade och börja köra mot vänster. Sen av nån konstig orsak såg jag till höger och där kom en bil! Jag vet inte hur jag han reagera så snabbt men jag svängde på ratten ännu mer så jag hamnade i mottrafikens körfil så jag var sida vid sida med den andra bilen som var i den körfilen jag egentligen skulle ha varit i. Tur att jag upptäckte bilen för annars sku ja ha kört rakt in i sidan på den. Jag har kommit fram till att bilen måst ha varit i mitt blind spot när jag kollade till höger och därför helt enkelt inte såg den. Men jag har lärt mig nu, jag ska sakta mycket mer in i en korsning som int har stop märke. Jag skakade hela vägen hem och när jag kom hem öppnade jag en flaska vin, nu ska ja njuta av den, vänta på emma o sen fara och sova (när emma har farit hem igen) för jobbet kallar imorgon igen. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Daggy

tuuur att d int händ nånting utan att dina reflexer va i skick! Hoppas du hadd en bra kväll igår o att jobbdagen ida e kiva :D Puuss

2008-04-06 @ 10:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0