Sommarjobb

Idag har jag suttit en par timmar i en bilverkstad/försäljning och väntat på att de skulle fixa pappas bil färdig. Jag fick ganska mycket psykologi läst så jag är glad för det. När jag satt där ringde de från Fiskars och frågade om jag ville komma dit och jobba i sommar. Jag måddes tyvärr tacka nej eftersom jag redan har lovat vara i shell. Nu är jag lite osäker på om jag gjorde rätt val. Jag har ju tidigare funderat av och an om vad jag skulle göra men kom fram till att jag inte orkade söka något annat jobb så jag bestämde mig för att stanna i shell. Jag hade inte alls tänkt att jag skulle bli erbjuden ett jobb. Men jag ska inte gå och grubla över det, jag tycker om min arbetskompisar i Shell och jobbet är helt okej och det är väl huvudsaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0