The capital of Finland nästa

Skall om ett par, tre timmar starta mot Helsingfors. Jag har zero packat, bara varit ut en gång ännu och är i desperat behov av en duch. Men, jag ska nog hinna med allting innan jag måste starta. Tur så far jag med bilen så att jag inte behöver passa nån buss eller tåg.
Igår när jag körde min sista resa någonsin med min gamla bil hittade jag ett par solglasögon i den. Jag har köpt dem på ett loppis som Pojo Svenska Lågstadium ordnade för cirka tre år sedan. Om jag minns rätt betalade jag väl 50cent för dem. De är urgrymma, jag kommer att använda dem hela sommaren.

image252
Jag med mina shades samma dag jag köpte dem
Btw, så här såg Lina ut då. Grymt vad hon har vuxit!

Kommentarer
Postat av: Jeffi

Va kul du får ringa och boka in "tider" med mig bara så fixar vi det. Visst gör jag det också, känner dock att jag måste varna dig att det inte är min starkaste sida. Men om det är frågan om "uppsnuggning" och ansning så går det finfint. :)

2008-04-12 @ 22:16:38
Postat av: L I N A

Uiij så ja sir ut! ..:O

2008-04-13 @ 14:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0