The Weekend

På lördagen var jag ju som sagt ut och festade. Och ganska mycket alkohol blev det också. Det va helt massa folk som stod och köade när vi kom dit, så vi stod väl där i lite mer än en halv timme och väntade på att vi sku slippa in, lite mood killer tyvärr. Men när vi kom in så kom fiilisen tillbaka. Hela kvällen va helt huippu. Förutom slutet då, fast int va dt så stora fel på det egentligen. Det stilla ju egentligen mina behov för en liten stund.
I torsdag skall Ida åka till Sweden, mamma och jag skall flygfältet och föra henne och sen skall vi far på galna dagar till stockmann. Imorgon skall jag till bibban och läsa hela dagen. Vad annat? Inget just nu. God kväller på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0