Trött eller pigg?

Idag är det ju torsdag, eller hur? Vilket betyder att det var onsdag igår. Igår, onsdag, vaknade jag nångång runt tio på morgonen. Sen dess har jag varit vaken. Det var inget jag planerad, att jag skulle vara uppe hela natten, det blev bara så. Mitt i allt var klockan fyra och det började ljusna ute och jag började känna mig pigg igen. Nu kan jag inte längre säga hur jag känner mig, ena stunden är jag trött och direkt efteråt kan jag känna mig pigg igen.
Klockan sex idag morse bestämde jag mig för att gå ut en sväng med Mindi, det var så skönt och uppfriskande. Luften var så ren och frisk på något sätt. När vi kom hem gjorde jag någonting som jag aldrig har gjort förrut, nämligen kokade kaffe till mig. (Jo, jag har kokat kaffe förut, men inte till mig själv). Sen satte jag ner mig vid köksbordet och drack kaffe och läste morgon tidningarna. Min morgon kändes så perfekt. Det vill jag göra när jag flyttat hemifrån. Inte vaka hela nätterna, utan stiga upp tidigt på mornarna, gå ut och gå och sen komma hem och sätta ner sig med färskt kaffe och dagens tidningar.
Nu har jag varit uppe 24 timmar i ett sträck, kanske det är bäst o gå och sova. Jag ser på en mycket konstig film, svensk film som heter "Du Levande". Jag blir sömnig av den. Trevlig forstättning på dagen!

Kommentarer
Postat av: Daggy

also hu orkar du vara uppe så dä länge?! Ja har ingen sån energi :P O du drack myky vatten igår va? Puss

2008-04-24 @ 20:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0