Det här..

Jag sitter nyduchad i min säng med en cider i handen och värsta partyfiilisen. Ändå känns det bara som om jag skulle kunna börja storlipa vilken minut som helst. Jag hade, förstår ni, inga alls planer på att festa det här veckoslutet, men så berättar Emma att hon har tänkt fira sin födelsedag, på torsdagen. Så det betyder att jag ju inte har många dar på att fundera på hur det praktiskt skall funkka och om jag överhuvudtaget borde festa (skall på jobb klockan 10 imorgonbitti). Men så idag på jobbet slås jag av värsta festanfiilisen, så jag skriver och berättar det åt Emma. Men svaret jag fick var inte så entusiastiskt. Och sen dess har jag fått den fiilisen varje gång jag pratat med henne att hon inte har så stor skillnad om jag kommer eller inte. Vilket inte känns så trevlig. Men jag vill ju inte heller förstöra hennes födelsdagsfest och börja prata "känslor" med henne, så jag tiger istället. Det blir vär några cider för mig här hemma i min ensamhet och sen sängen. Oh, happy saturday!
Saknar er <3

Kommentarer
Postat av: michaela

Are you drunk? Ja fatta väldigt lite av din blogg. Är det idag hon har fest å fyller på torsdan, elelr fest på torsdan, å om hon har fest vafö e int du där? Weird.

2008-08-09 @ 21:33:46
URL: http://michaelasvida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0