Första skoldagen

Hej. Jag är i desperat behov av sömn, för jag sovd inte så gott på Linas soffa inatt. Men jag är så super glad att jag vill berätta åt alla vad som har hänt! Jag har nämligen hittat en lägenhet. Det är min mammas fasters och farbrors lägenhet. Hon (fastern) är död och han (farbrorn) ligger på långvården. Så lägenheten står tom och jag kan flytta in där. Sex rum plus kök och WC och badrum (med badkar). I Munksnäs. Och det enda jag behöver betala för är vattnet och elen. Så cirka 30euro i månaden. Jag är så glad, sååå glad. Berättar säkert mer imorgon. (om jag hinner).

Kommentarer
Postat av: jennie

öhh whhaat? skämtar du? 30e?? 6rum??? well..you're lucky:)

2008-08-27 @ 18:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0