Hur dåligt minne kan man ha?

Jag hittade en bok när jag städade, från min tid i Åbo, also nångång år 2004 där jag har skrivit upp en massa viestin jag har fått. (det finns ingenting annat än viestin i boken). Och när jag läste igenom dem så fanns det en massa saker som jag helt har glömt bort att har hänt, som t.ex.

- Dagnys telefon Mark.
- Att Filippa har haft juttu med nån som heter Hellsten (who?! Jag minns int alls)
- När vi drog folkdans var det någon som interjuvade oss till radion.
- Och Tommi, som jag träffa på Forte. Som skicka en massa viestin hela tiden.
- När vi var i Turkiet hade Dagny bestämt en träff i club X med Lee. Inte jag då also.
- Dagny och Michaela, minns ni Eitan?
- Jag hade fått ett intressant meddelande av Dany. Jag citerar: "Fittaah!"
- Vi gav tydligen en kaktus och en Kalle Anka pocket som studentgåva till Michaela. Eller så planerade vi iallafall att göra. Tydligen.
- Vem är Kenneth Haapa?
- Och Jani och Mikael? Båda är finnar kan jag ju tillägga.

Och här kommer mina favoritmeddelanden:

Kaxone Daggy 22:24:13 27-07-2004
"Till lee den bästa, ett festminne. Leopold, jen jenson, dagnydjävul, jen jävul, lee lion, emmonster, mixmonster, dagnerilla, spanjorilla, leevilla spanjorilla"

Kaxone Daggy 01:30:31 10-04-2005
"E ensam hemma o sir på nå tysk sexshow juttu, fattar it rikit va d e.. ska äta nu.. konstit. Love u. kram"

Ian 20:01:12 17-05-2005
"When will you 3 beautiful women be in town tonight?"

Ian 01:49:18 20-05-2005
"I have lost lee and i miss you. Puss och kram :-)"

Gumman Michaela 04:04:40 21-05-2005
"Vi ska äta kmdbab.. Ja e slave, dagny slev. Vi far snart ti hotell."

Kaxone Daggy 22:43:07 25-05-2005
"Ja vill ha en turkisk sagokväll :) Vi ska läsa om findik o hans fågelliknande kuk.. jee om 7 minuter e ja i hanko. Puuss"

Gumman Michaela 15:13:01 28-05-2005
"Salmare, tequila and 10euros. Nothing else. We have to start in her house. Mm. Write me if it was ok for her. See ya!"

Anne  18:16:41  09-07-2005
"Heej.. var e ni å vart ska ni? ;) fan att kvällen ble lyckad. :) du e nog bra du! /anne"

Jen 21:36:10 10-07-2005
"Hej lejonsyster.. Hu gick d igår sen? me Kenneth å alla karar"



Kommentarer
Postat av: michaela

Hellsten va en milikille, va det kanske han som va från sverige. Jag fick en kaktus till studenten av er, men ja ha aldri sett den mer efter studentdagen, fölåt helt massor, d va nån annan som tappa den. Eitan, va han kankse dendä israel typen som låtsades va från USA? Ja tror att det där engleska viesti va från efter turkiet tiden, samma kväll ja träffa Micke, nä vi satthos din mommo å dro tequila utan citron(uj!), å ja ha villa veta om vi kan fa dit. Helt sjukt humor att du ahr dem kvar.

2008-08-13 @ 07:30:20
URL: http://michaelasvida.blogspot.com
Postat av: michaela

För hela den kvällen ja träffa Micke så tala vi ba engelska, å sen nä ja vakna på söndan trodde ja att micke va engelsk... oj, sku så vill aåteruppliva gamla minnen.

2008-08-13 @ 07:31:55
URL: http://michaelasvida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0