Nervös.

Imorgon börjar skolan. Jag vill inte vara, men jag är närvös. Tänk om jag inte hittar till rätt sal. Eller om jag kommer för sent- jag hatar att komma för sent. Mitt ansikte kommer att vara rött hela dagen från alla presentations lekar. "Beskriv dig själv med ett adjektiv som börjar på samma bokstav som ditt förnamn." "Öhh... Lee, Lat?!"
Jag försöker intala mig själv att allting kommer att gå bra, att jag kommer att bli bekant med människor från min klass, att jag kommer att tycka om det och se fram emot att komma dit nästa dag. Eller sen åker jag hem och vill aldrig mer stiga upp ur sängen. Jag vet inte vad som har hänt. Jag har sett framemot att få börja studera igen, till och med längtat efter det, och nu när den dagen äntligen är här känner jag mig rädd som en hare. What is wrong with me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0