Packar

Blir nog inte så långt inlägg idag heller.. håller på och packar, eller är nästan helt färdig, väntar bara på att mum ska komma hem så vi kan åka iväg till Helsingfors och laga igång allting. Gud vad jag är glad idag.
Jag glömde ju berätta igår att på söndagen när jag åkte in med tåg till Helsingfors så stanna vi mitt i skogen och så berättade de i högtalarna att en man hade blivit under ett närtåg i Esbo. Obehagligt.
Skolan verkar helt nice, vi hade först presentations leken idag och det gick helt bra. Vi sku presentera vår bordsgranne och berätta lite om henne/honom. Jag satt brevid en tjej (eller vad man nu ska kalla henne, hon är 24) från Ekenäs som verkade helt kiva, maybe a future partypal?! Nu kommer mamma! Vi hörs, om int före så på helgen!

Kommentarer
Postat av: Jeffi

Finns den på aldibris..? :) Måst fara å kytta att om man sku beställa den. I såna fall får du nog låna den. :)

2008-08-30 @ 22:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0