Vad har hänt?

Egentligen så har det inte hänt så mycket sen sist, men jag har fotat det som har hänt, så här kommer en bildserie av vad som har hänt de senaste fem dagarna.


På lördagen åkte jag ner till Padva med resten av familjen (minus Ida) och på kvällen for vi alla upp till skatan. Jag och mamma gående, Lina med cykel och Pappa med bil. Mamma, Pappa och jag tog en kaller på skatafé och sen for vi och kastade på bryggan medan Lina hade cyklat hem med Karin. Inge fisk fick vi så vi åkte hem och testade vår fiske lycka nere vid vår strand. Mamma och pappa lade ut nät medan jag kastade. Och igen en gång var det bara jag som fick fisk. En liten tjock abborre. Sen satt vi på bänken nere vid stranden och drack vin.
På söndagen fick jag en trevlig överraskning när jag kollade text-tv:n. Jag och Amanda hade vunnit på lotto. Det var inte så bra väder på söndagen, så jag for på en länk och sen tog jag ett dopp med mamma. Efter det började jag och Lina laga oss färdiga för hemfart. Eller Lina for till rilax på ridläger.


På måndagen åkte jag till Helsinfors och hälsade på Michaela och Micke. Vi åkte in till centrum med Michaela där vi shoppade lite i Gina Tricot och sen mötte vi Micke och for och äta.

Mickes hamburgare

Michaelas taco´s

Och jag åt ribs, mycket gott

Michaela och jag åt brownie med vaniljglass till efterrätt, det var delicious.


Efter att vi ätit gick vi till en bar och spelade Trivial Pursuit. Vilket jag vann. Nästan iaf. Michaela bestämde att vi alla vann, men sku vi ha spelat färdigt sku jag ha vunnit.



På tisdagen var jag och Amanda och bowlade. Bowling är alltid roligt, men jag hade en off-day och det gick int alls för mig. På hösten ska jag bowla mer ofta. Jei!
Sen dess har jag bara jobbat och inte varit på det bästa humöret. De här sista dagarna på jobbet känns som en evighet, jag vill inte längre! Och vart har sommaren farit??
Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0